Általános üzleti feltételek

Üdvözöljük a www.superzebra.hu webhelyen, amelyet a HS plus d.o.o. vállalat – amelynek székhelye a Gmajna 10, SI-1236 Trzin címen található – (a továbbiakban: a Vállalat) kezel.

Jelen Általános szerződési feltételek minden tevékenységre érvényesek, amelyekre a www.superzebra.hu online boltban (a továbbiakban: Webhely) lehetőség nyílik. Az Általános szerződési feltételek minden felhasználóra kötelezően érvényesek. Kérjük, figyelmesen olvassa végig. Ha nem ért egyet az Általános szerződési feltételek bármely részével vagy akár egészével, akkor nem használhatja a Webhelyet és szolgáltatásainkat. Az Általános szerződési feltételek érvényes szerződéses viszonyt jelentenek Ön és a Vállalat között.

A Webhely aktuális állapotában érhető el, és a Vállalat nem nyújt garanciát vagy jótállást a Webhelyen bemutatott termékek tulajdonjogát, marketingjét vagy a termékek bármely célra való alkalmasságát illetően sem közvetve, sem közvetlenül.

A Webhely tulajdonosa kellő körültekintéssel jár el annak érdekében, hogy a Webhelyen megjelenő információk pontosak és naprakészek legyenek. Ugyanakkor fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül megváltoztassa a Webhely tartalmát vagy teljes mértékben leállítsa azt. Ezenkívül a Webhely tulajdonosa bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a Webhelyen megadott szolgáltatásokat, termékeket, árakat vagy programokat.

  1. FOGALMAK

A Vállalat a HS plus d.o.o., amelynek székhelye a Gmajna 10, SI-1236 Trzin címen található, a www.superzebra.hu Webhely tulajdonosa és üzemeltetője.

A Webhely a Vállalat áltak kezelt https://superzebra.hu/ címen érhető el, amelyen online bolt is működik.

Felhasználó minden olyan természetes személy, aki a Webhelyet használja.

A Vásárló (vagy „Ön”) minden természetes személy, aki az online boltban vásárol.

A Fogyasztó olyan természetes személy, aki a termékeket és szolgáltatásokat nem cégszerűen vagy bevételszerzés céljából szerzi be vagy használja. Ezen Általános szerződési feltételek alkalmazásában minden Vevőt Fogyasztónak is kell tekinteni.

Az Adatvédelmi irányelvek minden információt tartalmaznak a személyes adatok Webhely keretein belül történő kezelésével kapcsolatban. Az említett Adatvédelmi irányelvek ezen az oldalon találhatók.

A Cookie-szabályzat minden információt tartalmaz a cookie-k Webhely keretein belül zajló használatával kapcsolatban. Az említett Cookie-szabályzat ezen az oldalon található.

  1. SUPERZEBRA.HU ONLINE BOLT

Az Általános szerződési feltételek meghatározzák az online bolt működését, a Felhasználó és az online bolt jogait és kötelezettségeit, valamint szabályozzák az online bolt és a Vásárló közötti üzleti kapcsolatot.  A vásárlás pillanatában (az online megrendelés leadásának pillanatában) az érvényben lévő Általános szerződési feltételek kötelezőek a Vásárlóra nézve. A megrendelés leadásakor a Felhasználót tájékoztatják az Általános szerződési feltételekről. A megrendelés leadásával a Felhasználó megerősíti, hogy tájékoztatást kapott az Általános szerződési feltételekről.

Az online boltunkban történő rendelés leadásakor az Általános szerződési feltételek ismeretének megerősítése kötelező érvényű szerződéskötést jelent Ön és a Vállalat között. Kérjük, hogy a megrendelés megerősítése előtt figyelmesen olvassa el az Általános szerződési feltételeket. Ha nem ért egyet az Általános szerződési feltételeinkkel, akkor nem veheti igénybe az online bolt szolgáltatásait. Az Általános szerződési feltételekkel nem érthet egyet csak részben. A vásárlás megvalósulásához a teljes Általános szerződési feltételeket el kell fogadnia a megrendelés pillanatában.

  1. Az online bolt használata

A Vállalat az online boltot az Általános szerződési feltételek alapján működteti. Az online bolt bármikor elérhető a Vásárlók számára, azonban a Vállalat fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül ideiglenesen letiltsa vagy felfüggessze az online bolt működését.

Elképzelhető, hogy az online bolt ideiglenesen nem lesz elérhető, vagy átmenetileg nem lesz lehetséges a fizetések végrehajtása az online bolt karbantartása vagy frissítése miatt. A Vállalat nem vállal felelősséget az esetleges károkért, amelyek az online bolt karbantartása és/vagy frissítése során felmerülhetnek.

  1. Rendelés leadása az online boltban

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejött adásvételi szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, amikor a Vásárló megerősíti a megrendelést (a Vásárló a „Megrendelés visszaigazolva” tárgyú állapotmegerősítő e-mailt kap). Ettől a pillanattól kezdve a rendelésben foglalt minden ár és egyéb feltétel rögzített és alkalmazandó mind a Szolgáltatóra, mind a Vásárlóra nézve. Az adásvételi szerződést elektronikus formában töltik fel a Vállalat szerverére.

Vásárlás menete:

  1. Lépés: Az online boltban elérhető ajánlat esetében a Vásárló kiválasztja a kívánt terméket és a kívánt mennyiséget, majd a „Kosárba” gombra kattintva megerősíti választását. Amennyiben a Vásárló több különböző terméket szeretne vásárolni, akkor a folyamatot minden egyes terméknél meg kell ismételnie. Miután a Vásárló befejezte a termékek kiválasztásának folyamatát, a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot.

  1. Lépés: Ebben a lépésben a Vásárló kitölti a kívánt megrendelés kézbesítéséhez szükséges űrlapot a személyes adataival. Az űrlap kitöltését követően a Vásárló bizonyos esetekben több szállítási lehetőség közül választhat, és további termékeket vagy szolgáltatásokat adhat a megrendeléséhez. Ebben a lépésben tájékoztatják a Vásárlót a tervezett kézbesítés időpontjáról is. A megrendelés teljesítése előtt a Vásárlónak lehetősége van a különböző fizetési módok közül választani. A megrendelésért fizetendő végösszeget a rendszer a vásárlás befejezése előtt összegzi a kiválasztott fizetési mód figyelembevételével. A Vásárló a „Vásárlás befejezése” gombra kattintva erősíti meg a vásárlást.

  1. A vásárlás befejezése után a Webhely visszaigazoló üzenetet jelenít meg a Vásárlónak, amelyben az olvasható, hogy a Vásárló sikeresen elküldte a megrendelést, valamint a beküldött megrendelés részletei is láthatók. Ezenkívül a Vásárló visszaigazoló e-mailt is kap a 2. pontban megadott e-mail-címre. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés áttekintését, a megrendelt termékek használatára vonatkozó utasításokat, valamint a vásárlástól való elállással és a panasztétellel kapcsolatos tájékoztatást, amennyiben a Vásárló nem elégedett a termékkel, vagy már nem szeretné a terméket.

A megrendelés elküldésekor Ön által megadott összes információt az ezen az oldalon közzétett Adatvédelmi irányelvek szerint kezeljük.

Tájékoztatjuk, hogy a teljes vásárlás értékét, beleértve a szállítási vagy egyéb, a vásárláshoz kapcsolódó költségeket is, a megrendelés visszaigazolásakor számoljuk fel. A vásárlás elküldése előtt minden további költségről tájékoztatjuk. A kiválasztott fizetési mód további költségekkel járhat.

  1. Árak, fizetési módok és akciók

Árak
A Webhelyen feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az áfát.
 Az árak a megrendelés leadásának pillanatától érvényesek. Az ajánlat visszavonásig érvényes.

FIGYELEM: Ez egy kiskereskedelmi online bolt, amelynek célközönsége kizárólag a végfelhasználó (B2C). Emiatt nem engedélyezzük a B2B értékesítést ezen a Webhelyen, és nem áll módunkban jogi személyeknek szóló számlákat kiállítani. Ez azt is jelenti, hogy a számlák utólagos helyesbítése (természetes személyről jogi személyre) nem lehetséges, mivel az adásvételi ügylet kizárólag természetes személlyel köthető.

Ha B2B kapcsolatot szeretne létesíteni velünk, és nagyobb mennyiségben vásárolna (legalább 5000 EUR+áfa/csomag értékben), vegye fel a kapcsolatot nagykereskedésünkkel a [email protected] címen.

Fizetési módok

Online boltunkban a következő fizetési módok közül választhat:

  • Utánvét: a Vásárló készpénzzel vagy hitelkártyával kifizeti a számlán feltüntetett összeget a futárnak, aki a Vásárló címére kézbesíti a termékeket;
  • hitelkártyás fizetés;
  • fizetés PayPallal.

A Vállalat fenntartja a jogot, hogy a kiválasztott fizetési módot hitelesítési eszközökkel ellenőrizze. Ezenkívül fenntartjuk a jogot, hogy kérdéses esetben a kiválasztott fizetési móddal történő fizetésről fizetési bizonylatot kérjünk.  

A választott fizetési mód szerinti teljes rendelési összeget ki kell egyenlíteni (ideértve magával a fizetéssel és a kiszállítással kapcsolatos díjakat is). Önnek kell gondoskodnia arról, hogy a tranzakciót képes és jogosult legyen végrehajtani hitelkártyával vagy más fizetési móddal.

Akciók

A Webhely kedvezményeket és egyéb akciókat is kínál, amelyek csökkentik a termékek árát (a továbbiakban: akciók). Minden akció kedvezményes árat kínál, és adott (korlátozott) időszakra szól, amelyet az egyes akciókra nézve határozunk meg. A kedvezményes ár az akció időtartama alatt leadott összes rendelésre vonatkozik.

Tájékoztatjuk, hogy bizonyos akciókat csak az olyan új Felhasználók vehetnek igénybe, akik korábban még nem vásároltak online boltunkban. Az ilyen akciókban a korábban regisztrált Vásárlók nem vehetnek részt. Az ilyen akciók igénybevételére irányuló kísérleteket azonnal megakadályozzuk, és a visszaélésekhez használt e-mail-címeket előzetes értesítés nélkül töröljük. A kedvezmények és egyéb akciók általában nem összevonhatók, hacsak az egyes akciók esetében kifejezetten másként nem rendelkezünk erről.

  1. Költségek és szállítás

Az árak nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A szállítási költségeket feltüntettük az online boltban, ahol lehetősége van a szállítási mód kiválasztására is. Cégünk két szállítási módot kínál: standard és expressz. A legfontosabb különbség e két szállítási mód között az, hogy az expressz kézbesítésű megrendelések elsőbbségi kezelésben és csomagolásban részesülnek.  Mielőtt kiválasztaná a kívánt szállítási módot, ellenőrizze az egyes lehetőségek mellett feltüntetett árat. A megrendelés elküldése előtt megjelenik egy áráttekintés, amely tartalmazza a vásárolt termékek árát, a szállítási költséget és a teljes költséget.

Amennyiben utánvétes szállítást igényel, a futár a kézbesítés alkalmával fogja Öntől elkérni a szállítási díjjal növelt árat.  Ha úgy dönt, hogy hitelkártyával vagy PayPalon keresztül fizet, az említett költséget nem számítjuk fel.

A megrendelt termékeket a Webhelyen szállítási címként megadott címre fogjuk kiküldeni.

A várható szállítási időt a megrendelés leadásakor megjelenítjük a Vásárlónak. A Vállalat fenntartja a jogot a szállítási határidő meghosszabbítására a megnövekedett kereslet vagy a szállítási szolgáltatás késése esetén. A kiszállítás többnyire dél előtt történik. Ha nem tudja átvenni a csomagot a kiszállítás alkalmával, a futárszolgálat megpróbál egyeztetni a Vásárlóval a kézbesítés új helyéről és időpontjáról.

Ha a futár nem tudja felvenni a Vásárlóval a kapcsolatot, a következő napon próbálja meg kézbesíteni a csomagot. A második kézbesítési kísérlet után a csomagot visszaküldik a feladónak.

A sikertelenül kiszállított, előre kifizetett megrendelések árát automatikusan visszatérítjük az attól számított 8 (nyolc) munkanapon belül, hogy a csomag visszaküldését rögzítette a raktár, vagy a Vállalat megállapította, hogy a csomag kézbesítése nem történt meg.

A termékekkel kapcsolatos biztonsági figyelmeztetések

Az online bolt termékeinek használata bizonyos kockázatot jelenthet a testi épségére, és akár halált is okozhatnak. Kifejezetten ki kell jelentenie, hogy megértette és teljes mértékben elfogadja az adott termékekkel járó kockázatokat. A termékek megrendelésével és/vagy használatával kijelenti, hogy tudomást szerzett az említett kockázatokról, amelyek magukban foglalhatják betegség, sérülés, fogyatékosság vagy halál kockázatát. Teljes felelősséget kell vállalnia a termékek megrendeléséből és/vagy használatából adódó minden következményért.

A termékek használata előtt el kell olvasnia a használati útmutatót.

Használat előtt minden terméket biztonsági szempontból is tesztelni kell. Ha nem biztos abban, hogy hogyan kell tesztelni a terméket, kérjük, hogy ne használja a terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy küldje vissza a terméket.

A Vállalat nem vállal felelősséget a Webhelyen megrendelt termékek használatából eredő közvetett vagy közvetlen károkért, függetlenül attól, hogy a termékeket a Vásárló vagy harmadik fél helyesen vagy helytelenül használta-e. Ez a kizárás a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben alkalmazható.

A Vállalat ellen benyújtott felelősségi kereset esetén a Vállalat a kártérítési felelősségét a termék piaci árának háromszorosára korlátozza.

Arra törekszünk, hogy a lehető legrészletesebb és legpontosabb termékleírásokat és fényképeket bocsássuk rendelkezésre. Mindazonáltal nem garantálhatjuk, hogy az összes termékinformáció és fénykép tökéletesen pontos. Mivel bizonyos termékeket különböző beszállítóktól szerzünk be, a csomagolásban vagy a termék megjelenésében kisebb eltérések lehetnek. Az említett eltérések semmilyen módon nem befolyásolják a termék minőségét vagy használhatóságát.  

  1. A szerződéstől való elállás joga

Az a Vásárló, aki online boltunkban vásárol, jogosult elállni a szerződéstől. A szerződéstől elállni a megrendelés kézbesítésének napjától számított 14 napon belül lehet; a kézbesítés napját a futárszolgálat közli a Vállalattal.  A Vásárlónak nem kell közölnie a döntése okát. A szerződés felmondásának joga csak természetes személyekre vonatkozik, akik a termékeket és szolgáltatásokat nem cégszerűen vagy jövedelemszerzés céljából vásárolták.  

Az elállási nyilatkozat akkor tekinthető időben bemutatottnak, ha azt a szerződéstől való elállás határidején belül nyújtják be. Az elállási nyilatkozat sablon űrlapon vagy e-mailben küldhető el részünkre. Az űrlapot a https://superzebra.hu/reklamacio-es-csere/ oldalon találja. Az elállási jog e cikkben meghatározott érvényesítésével kapcsolatos bizonyítási teher a fogyasztót terheli.

A szerződéstől való elállása esetén a Vásárló visszatérítésben részesülhet, de nem használhat jóváírást, illetve nem cserélheti ki a terméket.

Az elállási nyilatkozat benyújtása után a termékeket az elállási nyilatkozat beküldésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie. Kérjük, a termékeket az alábbi címre küldje vissza: HS PLUS HU (MPL), 8978 Rédics, Vasút utca 13. A termékeket akkor tekintjük időben visszaküldöttnek, ha a 14 napos visszaküldési határidő lejárta előtt visszaküldi őket.  A termékeket változatlan mennyiségben és sértetlen állapotban kell visszaküldenie, eredeti csomagolásában vagy az eredetivel megegyező védelmet biztosító csomagolásban. A sérült, nem egyező mennyiségű vagy nem megfelelő csomagolású termékeket nem küldheti vissza. A termékeket csomagként és ne levélként adja fel; kérjük, tüntesse fel a csomagon a reklamáció kódját, amit a panasztételi eljárás során kapott. Ha nem megfelelő kódot tüntet fel a csomagon (vagy nem tüntet fel kódot a csomagon), az jelentősen meghosszabbíthatja a reklamáció elbírálásához szükséges időt. A szerződéstől való elállás esetén Önnek csak az áru visszaküldésének költségeit kell állnia, ugyanis ez a költség nem téríthető vissza.

Ha már kifizette a megrendelt termékeket, azonnal, de legkésőbb a termékek címünkre történő elküldését követő 14 munkanapon belül visszatérítjük az általunk kapott összegeket, illetve az Ön által a rendelés kapcsán kifizetett összegeket. A csomag akkor tekinthető visszaküldöttnek, amikor raktárunk visszaküldött csomagként rögzíti. Fenntartjuk a jogot, hogy az összeget a szerződéstől való elállás tárgyát képező termékek beérkezéséig visszatartsuk.

A beérkezett befizetéseket a vásárláskor használt fizetési módon térítjük vissza. Utánvéttel történő szállítás esetén a vételár visszatérítése az űrlapon feltüntetett számlaszámra történik.

A vissza nem küldhető vagy csak bizonyos feltételek mellett visszaküldhető termékek listája:

  • Tisztítószerek, polírozó paszták stb.: Ezeket a termékeket csak akkor lehet visszaküldeni, ha a védőfóliát/zárjegyet nem távolították el, vagy ha még nem nyitották fel és nem használták.
  • Fürdőruhák, fehérneműk, kozmetikai termékek: Higiéniai okokból nem küldhet vissza fürdőruhát, fehérneműt és kozmetikai termékeket.
  • E-könyvek: Mivel az e-könyvek szellemi tulajdonnak minősülnek, nem adhatók vissza fizikai formában (letölthetők vagy lemásolhatók), ezért nem lehet visszaküldeni őket, így a visszatérítés sem lehetséges. Az e-könyv használatával lemond a vásárlási szerződéstől való elállás jogáról.
  • Készletek: A készlet részét képező egyes termékek részleges visszaküldése nem lehetséges. A Rejtélydobozokkal kapcsolatos bármely követelést csak akkor dolgozzuk fel és bíráljuk el, ha a doboz teljes tartalmát visszaküldi.
  • Ajándékok: Nem állhat el az ajándékba kapott termékek vásárlási szerződésétől.

  1.  Panaszkezelés

Ha a kapott termék nem működik megfelelően, vagy nem megfelelő, illetve sérült terméket kapott, a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:

  • szállítási garancia érvényesítse,
  • termékek jótállásának érvényesítse és
  • termékkel kapcsolatos reklamáció.

  1. Szállítási garancia
  1. A zökkenőmentes kiszállítás érdekében további garanciát vállalunk, amelyet a termék kézbesítését követő 48 órán belül érvényesíthet.
  2. Ha egy termék szállítás közben megsérül, vagy nem a megrendelt terméket kapta meg, a kézbesítéstől számított 48 órán belül jelezze nekünk. Küldjön nekünk egy e-mailt, amelyhez csatolja a csomagról (a fényképen a címzésnek is látszania kell) és a kapott termékről készült fényképet, amelyen egyértelműen látható a sérülés.
  3. Panaszát a lehető legrövidebb időn belül elbíráljuk, és csereterméket küldünk Önnek.
  4. Amennyiben az igénylése ennél később érkezik be, termékszavatossági kifogásként fogjuk kezelni.

  1. Kellékszavatossággal kapcsolatos reklamáció
  1. Amennyiben a termék nem működik megfelelően, küldjön nekünk emailt az [[email protected]] címre, és segítünk megoldani a problémát. Ezzel megakadályozhatja a termék helytelen használatát és sérülését, illetve az Ön és mások sérülését.
  2. Ha a termék nem működik, a hibára hivatkozva élhet panasszal. A kellékszavatossági eseteket jelen Általános szerződési feltételek VII. szakasza tartalmazza. Kellékszavatossági igénnyel csak akkor élhet, ha a hiba már a vásárlás idején fennállt, de csak később fedezte fel.
  3. Ha a termék kellékszavatossági okból nem működik, kérjük, a probléma észlelését követően mihamarabb jelezze nekünk, de legkésőbb 2 hónapon belül. Küldje el nekünk e-mailben a hibás terméket ábrázoló fényképet vagy videofelvételt, amelyen egyértelműen látható, hogy a termék nem működik. Szükség esetén megkérjük, hogy küldje vissza nekünk a kérdéses terméket, hogy megvizsgálhassuk és azonosíthassuk a termék hibáját.
  4. Nem áll módunkban a reklamációját elfogadni olyan esetekben, amelyekben megállapítható, hogy a termék sérülése helytelen, nem megfelelő, vagy a termék természetétől, tulajdonságaitól és használatától idegen használat vagy magatartás miatt keletkezett. Amennyiben szeretné, hogy a szóban forgó terméket visszaküldjék Önnek a reklamációja elutasítását követően, a kiszállítási díjat felszámolják Önnek.
  5. Ha kellékszavatossági igénnyel él, a következő lehetőségek közül választhat:
  • termékcsere,
  • a vételár visszatérítése,
  • a termékhiba kijavítása vagy
  • a vételár arányos megtérítése.

Az eljárás menetét a Webhely alján található „Reklamáció és csere” oldal ismerteti, ahol megtalálja a szükséges űrlapot is.

  1. Műszaki termékek jótállása

Az általunk forgalmazott egyes termékekre 12 hónap jótállási idő vonatkozik. A jótállás csak az általunk kínált műszaki termékekre és elektromos készülékekre érvényesíthető. A 12 hónapos jótállási időszak a termék kézhezvételével kezdődik. A jótállás érvényesíthető a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján összhangban a kiállított számla alapján, amely a jótállási bizonyítványt is helyettesíti.

A Vállalat fenntartja a jogot a garancia elutasítására, ha a reklamációhoz nem csatolják a számlát, vagy ha a számla nem olvasható vagy más módon hiányos.

A jótállás érvényét veszti, ha:

  • a termék fizikailag sérült;
  • a termék a szokásos használat miatti elhasználódás jeleit mutatja;
  • a termék hibái helytelen vagy nem megfelelő használat, gondatlanság miatt keletkeztek.

Be kell vizsgálnunk minden olyan terméket, amelynek jótállását érvényesíteni szeretné, ezért kérjük, jótállási igényét fényképekkel és videofelvételekkel együtt küldje el nekünk. Szükség esetén megkérjük, hogy küldje vissza nekünk a terméket, hogy megvizsgálhassuk őket.

Amennyiben jóváhagyjuk a jótállási igényt, új terméket küldünk. Kérheti a termék javítását is, de felhívjuk figyelmét, hogy a javítás hosszabb időt vesz igénybe, mint az új termék kiszállítása. Ha a javítás több mint 45 napot vesz igénybe, a terméket kicseréljük egy újra. Ha az új termék már nem beszerezhető, teljes egészében visszatérítjük a vételárat.

Az eljárás menetét a Webhely alján található „Reklamáció és csere” oldal ismerteti.

FIGYELEM: A HS Plus vállalatnak csak a Webhelyen megvásárolt termékeket tartalmazó csomagok küldhetők vissza. Bármilyen más csomagot, amely nem a Vállalatunknál vásárolt terméket tartalmaz, csak a feladó saját költségére küldünk vissza a feladónak.

  1. Kellékszavatosság

Kellékszavatosság a következő esetekben érvényesíthető:

  • ha a termék nem rendelkezik a szokásos használatához vagy a forgalmazáshoz szükséges jellemzőkkel;
  • ha a termék nem rendelkezik azon jellemzőkkel, amelyek szükségesek ahhoz az adott funkcióhoz, amely miatt a Vásárló megvásárolta a terméket, és ezt az Eladó tudomására hozta, vagy az Eladónak ismernie kellett volna;
  • ha a termék nem rendelkezik olyan jellemzőkkel és tulajdonságokkal, amelyekben kifejezetten vagy hallgatólagosan megállapodtak, vagy leírták;
  • ha az Eladó olyan terméket adott el a Vásárlónak, amely nem felel meg a bemutatónak vagy a bemutató terméknek, kivéve, ha a bemutató termék megjelenítése kizárólag tájékoztató jelleggel történt.

A kellékszavatosság érvényesítésének menetét a Webhely alján található „Reklamáció és csere” oldal ismerteti, ahol megtalálja a szükséges űrlapot is.

  1. Az információk hozzáférhetősége

A Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárlót mindig ellátja a következő információkkal:

  • a Vállalat azonosító adatai (a Vállalat neve és bejegyzett címe, nyilvántartási száma),
  • elérhetőségi adatok, amelyek lehetővé teszik a Felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt a Szolgáltatóval (e-mail, üzenetrögzítő),
  • az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat),
  • az áruk vagy szolgáltatások végső ára, adókkal együtt, vagy az ár kiszámításának módja, ha az áruk vagy szolgáltatások jellege miatt a végső árat nem lehet előre kiszámítani,
  • a termékek elérhetősége (a Webhelyen kínált összes terméknek vagy szolgáltatásnak egyszerű határidőn belül elérhetőnek kell lennie),
  • fizetési feltételek, a termék szállítási feltételei vagy a szolgáltatás teljesítésének feltételei (kézbesítési mód, helyszín és határidő),
  • információ a szállítás, kiszállítás vagy kiküldés esetleges költségeiről, vagy figyelmeztetés, hogy ezek a költségek felmerülhetnek, ha nem lehet őket előre kiszámítani,
  • az ajánlat időbeli hatálya,
  • a szerződéstől való elállás esetére vonatkozó feltételek, határidők és eljárások, valamint (adott esetben) az áruk visszaküldésének költségei,
  • a reklamáció esetén végrehajtandó eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartóra vagy az ügyfélszolgálatra vonatkozó összes információt,
  • kellékszavatossági felelősség,
  • szükség esetén az értékesítés utáni szolgáltatások és az önkéntes jótállás lehetősége és feltételei,
  • a Webhely elkészítése során előfordulhatnak bizonyos hibák. Mivel ezekre a hibákra nincs ráhatásunk, nem vállalhatunk felelősséget értük. A termék áraiban vagy műszaki tulajdonságaiban mutatkozó jelentős eltérések esetén tájékoztatjuk Önt a megrendelés leadásakor.
  1. Bejegyzési adatok, a nyilvántartás neve, cégjegyzékszám:

Cégnév: HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.

Központ: Gmajna 10, Trzin, SI-1236 Trzin

Cégjegyzékszám: 6579639000

Adószám: SI15553442

Adóalany: IGEN

A nyilvántartásba való bejegyzés dátuma: 2014. 03. 28.

A tevékenységek szokásos osztályozása G47.910 – e-mailben vagy interneten történő kiskereskedelmi megrendelések kiszállítása

  1. Peren kívüli vitarendezés és egyéb jogorvoslati lehetőségek

A Vállalat mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a viták ilyen megoldása nem lehetséges, a ljubljanai bíróság joghatóságában van lehetőség az említett viták rendezésére.

  1. Vitarendezési platform

A jogi normáknak megfelelően és a fogyasztói vitákról szóló törvénnyel összhangban a HS plus d.o.o. nem ismer el bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatókat olyan szolgáltatókként, amelyek felhatalmazással rendelkeznének a fogyasztók peren kívüli fogyasztói vitái rendezésére.

A vitarendezési platform a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen érhető el.

A vitarendezési platformról további információt a http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_hu.htm webhelyen talál.

  1. KOMMUNIKÁCIÓ

A Vállalat csak akkor veszi fel a kapcsolatot a Felhasználóval távoli kommunikációs eszköz használatával, ha ez a megrendelés teljesítéséhez szükséges.

A Vállalat támogatási szolgáltatásokat nyújt Felhasználóinak az [[email protected]] címen.

Kereskedelmi célból felvehetjük a kapcsolatot a Felhasználókkal is, ha hozzájárulásukat adják nekünk ehhez, vagy ha már vásároltak online boltunkban, és ez a kommunikáció:

  • egyértelműen reklámüzenetként jelenik meg,
  • egyértelműen látható a feladója,
  • egyértelműen láthatók benne a különféle akciók és marketingtechnikák.

A kommunikációval kapcsolatos további információkról az Adatvédelmi irányelvekből és a Cookie-szabályzatból tájékozódhat.

  1. SZELLEMI TULAJDON

A Webhelyünkön található összes információt, képet és szöveget, valamint minden egyéb anyagot (pl. videotartalom, grafikonok, vázlatok stb.) szerzői jog és/vagy szellemi tulajdonjog védi.

A termékek megvásárlásával vagy a Webhely használatával a Felhasználó nem szerezhet semmilyen szerzői jogot, tulajdonjogot vagy szellemi tulajdonjogot a termékek és/vagy a Webhely fölött. A Felhasználó az anyagokat kizárólag saját és nem kereskedelmi célokra használhatja fel.

  1. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Figyelembe véve a jelen Általános szerződési feltételekben foglalt korlátozásokat, a Vállalat a következő korlátozásokat is előírja:

Ha úgy dönt, hogy az online boltunkat és/vagy Webhelyünket használja, vállalja, hogy ezt önként teszi, és vállalja az ezzel járó kockázatokat. A Webhely és a bolt jelen állapotában érhető el, bármilyen közvetett vagy közvetlen garanciák nélkül. Az ebben a fejezetben vagy a jelen Általános szerződési feltételekben másutt meghatározott összes felelősség a törvény által megengedett legnagyobb mértékben érvényes.

A Vállalat nem garantálja a Webhely és funkcióinak működését, valamint azt sem, hogy a Webhely hiba, vírus vagy vírusokhoz hasonló rosszindulatú programok nélkül működik. Ezenkívül a Vállalat nem garantálja, hogy a Webhelyen közzétett információk pontosak és teljes körűek. A Vállalat nem vállal felelősséget semmilyen kárért, beleértve, de nem kizárólag a Webhely használatából eredő vagy amiatt bekövetkező közvetlen, közvetett vagy következményes károkat is.  

Amennyiben úgy dönt, hogy az online boltot használja, és az online boltban fizet, akkor kifejezetten beleegyezik abba, hogy saját felelősségére használja, és kizárólag Ön viseli a fizetéssel kapcsolatos összes kockázatot, ideértve, de nem kizárólag a Felhasználó általi sikertelen fizetéssel kapcsolatos hibákat, fizetési hibákat és reklamáció esetén a visszatérítéssel kapcsolatos hibákat. Az egyéb rendelkezések a jog által megengedett legteljesebb mértékben érvényesek. A Vállalat nem vállal felelősséget semmilyen kárért, amely a Webhely és/vagy az online boltban elérhető termékek használatával kapcsolatosan vélhetően bekövetkezik.

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Szerződés megkötése A Webhelyen, valamint a Webhely aloldalain keresztül leadott megrendeléssel, az Általános szerződési feltételek alapján a Vásárló és a Vállalat között szerződés jön létre.

A rendelkezések elválaszthatósága Ha az ezen Általános szerződési feltételek bármelyikének rendelkezése (teljesen vagy részben) jogellenesnek vagy más módon semmisnek vagy érvénytelennek bizonyul, a rendelkezést (részben vagy egészben) törölni kell, a fennmaradó Általános szerződési feltételek azonban továbbra is érvényesek maradnak.

Teljes jogképesség A Felhasználó garantálja, hogy teljes mértékben képes a jelen Általános szerződési feltételekből eredő jogok és kötelezettségek vállalására. Ezennel kijelenti, hogy nincs szüksége harmadik fél beleegyezésére vagy jóváhagyására a jelen Általános szerződési feltételekből eredő kötelezettségei teljesítéséhez.

Az Általános szerződési feltételek ismerete Ezennel kijelenti, hogy elolvasta és teljeskörűen megismerte az Általános szerződési feltételeket az elfogadásuk előtt, különösen a megállapított egyéb rendelkezések tekintetében.

A jelen Általános szerződési feltételekre irányadó törvények A jelen Általános szerződési feltételeket a Szlovén Köztársaság jogszabályai szabályozzák. A jelen Általános szerződési feltételekből eredő minden vita a Szlovén Köztársaság bíróságainak hatáskörébe tartozik.

A jelen Általános szerződési feltételek megváltoztatása Ön nem jogosult a jelen Általános szerződési feltételekben foglaltak módosítására, sem arra, hogy ne tekintse a rendelkezéseit (részben vagy egészben) kötelező érvényűnek magára nézve. A Vállalat bármikor jogosult a jelen Általános szerződési feltételeket módosítani. Az esetleges módosításokat a Webhelyen teszik közzé. Ha továbbra is használja a Webhelyet, akkor vélelmezzük, hogy egyetért a hatályos módosításokkal. Ha nem ért egyet a módosításokkal, jogában áll elállni a szerződéstől.

A megállapodás teljes egésze Jelen Általános szerződési feltételek a szerződő felek között alkalmazandó megállapodás teljes egészét képviselik. Az esetleges korábbi írásbeli vagy szóbeli megállapodásokat vagy tárgyalásokat teljes egészében a jelen Általános szerződési feltételek váltják fel.

Nyelvi változatok Jelen Általános szerződési feltételek szlovén nyelven készültek. A jelen Általános szerződési feltételek bármely más nyelvű változata az Általános szerződési feltételek könnyebb megértésének elősegítése érdekében készült. Ön ezennel elfogadja és teljes mértékben megértette, hogy viták esetén a szlovén változat az irányadó.

Magyarázat A jelen Általános szerződési feltételekben használt kifejezések magyarázata az Általános szerződési feltételek elején található meg.

HS PLUS d.o.o.    Gmajna 10 / SI-1236 Trzin / Szlovénia / [email protected]

Nyilvántartó hatóság: Ljubljanai Járásbíróság / Törzstőke: 7500 EUR / IBAN-szám: SI56 2900 0005 2694 428 / Adószám: 15553442 / Cégjegyzékszám: 6579639000